Innelista vecka 7

by

Medan den ständige bloggaren Oskar är upptagen med ett CS-LAN passar jag (Anna) på att göra min bloggdebut genom inne- och utelista för vecka 7.

INNE
1. Foppa (endast du kan gråta och ändå vara manlig)
2. Nya Lonely Island & Akon -singeln
3. Semlor
4. Spinning
5. Anja Pärson (kan få mothugg på denna punkt men det kan jag ta!)

UTE
1. OL2:ans blogg (sorry! Men ni hade hypat den för mycket och let’s face it: vi vet ju vilken den bästa bloggen är!)
2. Söndersmulade mariekex (speciellt i soffan och (enligt uppgift) i urringningen)
3. Alla hjärtans dag
4. Sömnlösa nätter (vad sysslar ni med däruppe? Eller nej, förresten jag vill inte veta!)
5. Berlusconi

Veckans bubblare: solsken

5 svar to “Innelista vecka 7”

  1. Fidde Says:

    Ännu en oslagbar lista! Dock hade jag gärna placerat OL2 något högre på utelistan, kanske t.o.m ovanför Alla hjärtans dag?

  2. olkorridoren Says:

    Efter nogrannt övervägande kom jag fram till att du har rätt, Fidde. Nu ska det stämma bättre! 🙂

  3. Tompa Says:

    Känner jag ett stort behov av att hävda sig mot utmaningen genom att klanka ner på konkurrenterna. I så fall kommer ni få ett par svettiga veckor.

  4. olkorridoren Says:

    Vi får nog anta den utmaningen…

  5. Petter Niclas Says:

    Svar på tal!

    Svar på tal

Lämna en kommentar